Recent Posts

Wednesday, September 9, 2009

About A Handphone


Di rumah rasa lebih seronok berbanding dengan hospital. Insya-allah akan update some pictures of us at home soon. Hari ini makan ikan salmon bakar, kambing black pepper, sup sayur dan cucur udang.

Cerita cucur udang ni menjadi favourite keluarga especially arwah ayah setiap kali berbuka puasa. Kalau tak ada cucur udang tak sedap katanya. Jadi mak dan mak ngah selalu akan sediakan cucur udang ni sepanjang bulan Ramadhan.

Mikael nampak relaks di rumah. Maybe seronok after 10 days at hospital.

Ijan seronok tengok gambar Mikael. Banyak juga yang kami ambil sama ada guna kamera atau phone. Phone Nokia E71 tu pun sangat bermakna. Terima kasih untuk seseorang yang hadiahkan phone tu waktu saya kahwin hari tu. Semoga terus murah rezeki dan berjaya dalam karier yang semakin mencabar.





6 comments:

ain said...

Alhamdulillah..dah balik umah dah!! take a very good care of ur two precious!!!

Ms AiReEn MoHd said...

nokia kat sane murah tak...tetibe aku tanyer soklan ni lak...sebab nampak cap nokia kat hp tuh...

MrMrsFaiz said...

Thanks kak Ain. :)

Airen,Nokia mahal di sini. Di Malaysia lebih murah. Boleh kata kebanyakan gadget elektonik lebih mahal di sini compare dengan Malaysia.

Even McDonalds lebih murah kat Malaysia.

Ili Saharudin said...

mc donald? bile balik nanti leh la makan mc d puas2 yer..kak ijan pantang dulu yer..heheh..aha.nokia e71 sgt puas hati kan..cam2 ada.hehehe

MrMrsFaiz said...

Yeah Ili, macam-macam ada. Tapi kadang-kadang berangan juga untuk Blackberry atau iPhone. Tapi mahal. Mujur Nokia E71 tu kawan hadiahkan.

Ili Saharudin said...

yup..pada mulanyer mmg teringin blackberry..tp memandangkan mahal~ e71 pun jadi la..tp bajet jugak ni..kalau la satu hari nanti..saya mmg nak blackberry tu..uwahhh..keje keras dulu.hehehe

Post a Comment